Založ si blog

Bol som v raji

Minulú sobotu, v deň Dušičiek, keď každý človek chodí zapaľovať sviečky a spomínať na najbližších, ma na obed čakala ešte jedna povinnosť. Od tohto leta chodím komentovať futbalové zápasy pre jednu anglickú spoločnosť. Nie, nie som až taký dobrý v angličtine, ale jednoduché frázy určite ovládam. Ja som vlastne jeden z tých ľudí, vďaka ktorým si môžete staviť live aj na zápasy zo slovenských nižších líg, prípadne dorastencov či žien. Či mi poďakujete alebo ma odsúdite, robím čo ma baví a ešte mi za to aj platia.

 

V sobotu som teda dostal zápas III. ligy Bratislava medzi ŠK Báhoň a FK Slovan Most pri Bratislave. Keďže študujem v Trnave, nebol problém sa do obce Báhoň dostať. O niečo ťažšie však bolo nájsť ihrisko. Priznám sa, že keby som nemal GPS v aute, tak ho asi ani nenájdem. Neviem koľkí z vás niekedy boli v tejto dedine, no priznám sa, že prvý dojem bol strašný. Pýtal som sa sám seba, či skutočne tu sa hráva tretia najvyššia súťaž. Tribúnu by ste hľadali márne. Je tam iba zopár lavičiek na kopci. Ihrisko vzhľadom aj na ročné obdobie nebola takisto veľká sláva. Dokonca som si zhotovil aj fotku, pôvodne z posmechu, no nakoniec som bol rád, že som ju spravil.

Štadión v Báhoni

Štadión v Báhoni

Komentovať som začal s veľkou nevôľou. Bola mi celkom zima a už od začiatku som chcel počuť záverečný hvizd. Potom som však uvidel staršieho pána, ako prichádza k jednej z lavičiek. Oprášil starú plátenú kapsu, ktorú si so sebou zobral a pomaličky si na ňu sadol. Pravdepodobne je veľký futbalový nadšenec. Za celý zápas nevydal zo seba ani slova a po zápase opäť vzal svoju kapsu a pomaličky a v tichosti odišiel. Keď som ho uvidel uvedomil som si, že aj na tomto mieste je niečo špeciálneho. Napriek veľkej zime, napriek slabej úrovni zápasu a napriek tomu, že tu nieje tribúna sú stále ľudia, možno jeden možno sto, ktorí prídu na futbal. Možno zo zvyku, možno kvôli rodinnému príslušníkovi, možno ani nemajú dôvod. Ale mne sa to veľmi páči.

 

Nebol to práve najkrajší zápas, ale odchádzal som domov spokojný. Spokojní boli asi aj domáci, lebo vyhrali 1:0. Dúfam, že sa sem ešte niekedy vrátim.

Tag:
vojna na Ukrajine, Charkov

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany Wladyslaw Kosiniak-Kamysz.

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

vojna na Ukrajine, Bachmut

ONLINE: Pistorius: Rusi už vyrábajú viac zbraní, než potrebujú proti Ukrajine

25.04.2024 06:00

Veľká časť toho, čo sa vyrobí v ruských vojenských závodoch, nemieri na front na Ukrajine, ale končí v skladoch, tvrdí nemecký minister obrany Boris Pistorius.

Špióni

Kradnuté technológie, sabotáže aj plánované útoky. Európu zaplavujú čínski a ruskí špióni

25.04.2024 06:00

Špiónov, ktorí pracovali pre Čínu, zadržali v Británii aj v Nemecku. Ruských, ktorí pripravovali aj útoky, odhalila nemecká polícia.

kubo6692

Prvým stupňom debility je pocit geniality

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 1770x
Priemerná čítanosť článkov: 1770x

Autor blogu

Kategórie

Archív